۱۱ پاسخ

الان یه اتش بس موقته هرلحظه امکان درگیری وجود داره بهتره نذارید کلاسی بره

چی بگم هنوز معلوم نیست

من دیگه مهد نمیفرستم
ولی فردا اولین روز باشگاهشه
تو تایمش پیشش میمونم

فعلا که نه
مشخص نیست

فک نکننننننم

من فعلاً دارم می‌برم ولی هنوز هیچی قطعی نیست.

من از امروز بردم

ماامروز دوباره شروع شد البته شهرمون امنه

اگه باز باشن ببر صبر کن کلاس درس برن تموم شه اونا هم باز میشه

جدییییی ؟؟؟؟

هویج با چه رنده ای زدی؟

سوال های مرتبط

مامان کوچلوای مامان مامان کوچلوای مامان ۴ سالگی