۳ پاسخ

ن بابا چ ربطی داره. من اصلا ندارم ولی به جاش تهوع و سرگیجه و سردرد تا دلت بخواد دارم😂💔

این دردا همیشه هس فقط تاخیر در پریودی

هرکسی علائم مخصوص خودش رو داره،حتما همه سینه درد ندارن.

سوال های مرتبط