۱۰ پاسخ

ایشالله بری و ب فیض بزرگ شهادت برسی 🥺🥺

قدم هامو به یاد رهبرم تقدیم میکنم به شهیدمون تقدیم میکنم که همیشه میرم پیشش و باهاش حرف میزنم چون خیلی نزدیک به خدا

تصویر

ایشالا میری عزیزم التماس دعا رفتنی ب اقا بگو یکی خیلی دلتگنته فک کنم دیدن حرمش شد آرزو و رویا با این گرونی دیگه نمیشه برم خیلی دلم گرفته خیلی درسته کربلا ندیدم ولی ندیده دلتنگتم حالم خیلی بده منو هم دعا کن

بسلامتی بری وبرگردی التماس دعا

التماس دعا🙏🏻

بسلامتی بری و برگردی التماس دعا

انشالله ک بطلبه و بری ، عزیزم رفتی حتما برای دختر منم دعا کن بیمارستانم 😔

انشاالله که کاراتون اوکی بشه❤️🙏🏻

التماس دعا لطفا برای پدرم ک مریض و بیمارستان دعاکن امام حسین و حضرت ابوالفضل شفاش بده ممنونم

ایشالا که هر چی به صلاحتونه پیش بیاد🙏🏼🙏🏼🙏🏼

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی