چالش خوبیه همه شرکت کنین
فرزند پروری پوشک بچه فرزند پروری

تصویر
۲۴ پاسخ

‌گوه ترین روز زندگیم
روز عروسیم بود
گووووه ترین
با اصرار به گوه بودنش😊

با توجه به تجربه هایی که اینجا نوشتن خوشحالم که عروسی نگرفتم بجاش رفتم سفر خارجی 🙂😍

منم همسرم اصلا اجازه نداد رویه پشمی لباسو در بیارم چون خط سینم معلوم بود
وقتی فیلمو میبینم عصبی میشم
یقع لباسم خشتی بود،

چقد متنفرم از ادمای بد دل و گیییر ب حجاب اجباری .من رنگ موهام اونی نشد ک خواستم ایقد رنگ گذاشتیم و شستیم و باز دکلره و باز رنگ و باز رنگ دلخواهم نبود و هی ادامه دادیم تا کل سرم شد تاول دیگه گریه و ناراحتی و همه چی

اول تا آخر عروسیم باب میلم نبود واس همینم اصلا فیلم عروسیمو نگا نمیکنم خوشمم نمیاد انشالله عروسیه خاهرشوهرام مث عروسیه من بشه

دخترا برین خداروشکر کنین عروسی داشتبن خاطره بد دارین، ما عروسی نداشتیم کلن چون داماد یه پاپاسی پول نداشت مام گفتیم عیب نداره عروسی نمیخوایم همینجوری میایم سر خونه زندگی😂

من همه جای عروسیمون رو واقعا دوس داشتم فقط از قسمت معرفی کادوها که مادر شوهرم انجام داد متنفرم همیشه اون قسمتو میزنم جلو ...

من همچنان بعد نزدیک ۳سال فیلم درستی از عروسیم ندارم اتلیه تر زد ب فیلمم
آرایشگاه دیر آماده ام کرد ب باغ ترسیدم
هیچی عروسیم باب میلم نبود کلا بدم میاد ار عروسبم

من ارایشگاهم تر زد ب شینیون و میکاپم و هنوزم بعد ۴سال بی اندازه ناراحتم و هیچوقت نمیبخشمش حرومش باشه

دوست دختر سابق شوهرم اونجا بود با چشم و دهن کج هی نگام میکرد😂یه اریشگاه خیلی گرون معروف رفتع بودم اما هیجچجچچ کاری نکرد خودم دوباره یکسری ارایشمو تمدید کرذم

من که فقط آرایشگاه و آتلیه ای که دلم میخواست و نرفتم چون همه هزینه ها با خود شوهرم بود دیگه اون موقع وسعش نمیرسید مجبوری رفتیم جای ارزون تر انتخاب کردیم
فیلم و عکسام خیلی قدیمی طوره ولی خب فدای سرش
آرایشم هم خیلی ساده بود اون عنتر هم چسب مژه رو کرد تو چشمم تا روز بعدش چشمم میسوخت
ولی از مراسم خیلی لذت بردیم خیلی خوب بود
روز بعدشم کرونا شروع شد🥲🫠😅😅😅

پس موهاتو چکار کردی؟

فقط اینکه همون روز کولر ماشین ادا میداد گاه خوب بود گاه کلا قطع میشد ولی خداروشکر همه چی خیلی خوب بود اون وسط عروس بزرگمون میخواست یه دعوا راه بندازه که کمی باعثش عروس کوچیک بود که کرم می‌ریخت برا من اصلا مهم نبود فقط فکرم پیش رقصیدن بود 🫠

منم خاطره خوشی ندارم از عروسیم حتی فیلمم هم دوست ندارم ببینم خیلی اذیتم کردن کاش یکی قبلش بهم میگفت سرت و بالا بگیر و بخند این شب دیگه برات تکرار نمیشه

من فیلمای عروسیم خراب شده مخصوصا لحظه ای که کیک رو میبریم و سرم مث گاو پایینه یکی بهم نگفته بود که یکم سرمو بالاتر بگیرم اون موقع آدم خودش استرس داره و این چیزارو متوجه نمیشه
من واقعا استرس داشتم با این که قبل از ازدواج بیشتر وقتا با همسرم بودم

من لباسم عالی بود فقط حجاب پشت کمرش رو اومده بودن از همون پارچه روی لباس کار کرده بود همش مهره و پولک بود کمرم زخم شده بود تمام انرژیم داشت میرفت ۷-۸ تا انرژی زا خوردم بعد فیلمبرداری رفتیم خونمون یه شال بستم زیرش اوکی شدم تمام کمرم زخم شده بود ، فرداش شوهرم به مزون گفته بود صاحب مزون کلی داد و بیداد کرده بود سر کارکنانش

شیرینی هایی که از مراسم زیاد اومد و قرار بود بیارسم خونه واسه مهمونایی که از فرداش میومدن خونه نویی، همه رو برادرشوهرم (دزدید) و گذاشت عقب ماشین و رفت.
ولی اینقدرررر اون روز واسه من خوب بود و خندیدم و خوش گذروندم که باسن لقش🦦

من فقط از اینکه همه چیو بیخیال گذروندم ناراحتم

من تو عروسیم دایی شوهرم عوضی دوستاش رو آورده بود و کثافتا مست کرده بودن نزدیک بوده دعوا راه بندازن و مجلس رو خراب کنن ک داداشم جمعش می‌کنه.من بعد عروسی فهمیدم انقد حرص خوردم چون کل فامیلام فهمیده بودن . هیچکس بجز اون ما نداریم ک مست کنه و این غلطا . کلا کند زده اون شب

چ صبر داشتی من بودم آژانس میگرفتم برمیگشتم خونه بابام ،من خودم لباس عروسم محجبه بود خودم انتخاب کردم ولی اینکه شوهر انقد حساس باشه سخته

منم خاطره خوبی از عروسی ندارم بردن تو حیاط خونشون گرفتن یه لونه بود جلو فامیلام خجالت زده شدم اصلا جا نبود کسی بشینه سر لج و لجبازی درحالی حیاط بابام اینا خیلی بزرگ بود خودمون هم بهشون گفتیم بیاید اونجا عروسی بگیریم ولی سر لجبازی قبول نکردن

عروسیتون زن و مرد قاطی بود

الانم اینجوری حساسه؟خیلی بده واقعا

وایی چه صبری داشتی
من بودم سکتع میکردم

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی