۸ پاسخ

باید سرلاک خارجی بدی اونم دو سه نوعش توش شیر نداره وگرنه بقیه دارن
دکتر دختر من گفت سعی کن غذای خونه بدی تا سرلاک

بجای سرلاک فرنی میوه ایی بهش بده
که خیلی هم مقویه

هیپ و گربر ، طعم خاصی ندارن من با موز یا خرما میدم میخوره
البته یه حریره بادوم هم امروز از داروخانه گرفتم که بدون شیر بود

هیپ تقریبا دوماه پیش ۹۰۰بود الان گیر نمیاد چون خارجیه

من نمیدم

هیچی.

هیپ و گربر هست که هم گرونه و هم اینکه خیلی بی مزست،باید با پوره میوه ای چیزی قاطی کنی

خارجی میدادم
هیپ و گربر

سوال های مرتبط