فقط باید تنها بشینی همین
من کارم مأموریتیه معمولا هنوزم که باردارم شهرهای دیگه گیلان میرم همیشه هم با ماشینم
شوهرم موتور داره
من شوهرم هی منو میترسوند یه روز خودم ماشین برداشتم آهنگ گذاشتم خیلی ریلکس رفتم از رشت بیرون 😬
همون شد
من حالا شوهرم حرف بهم میزنه میگه بارداری پشت ماشین نشین من یسال گوهینامه گرفتم و اصلا ترس نداره باید بشینی تا ترست بریزه
من بخاطر بارداریم از وقتی فهمیدم باردارم دیگه راننندگی نکردم انوقت شما الان یادت افتاده تمرین کنی؟ عزیزم بزار بعد زایمان قشنگ برا خودت رانندگی کن، از جاهای خلوت شروع کن
من رانندگی میکنم چیزی نداره دوبار بشینی ترست ریخته
من رانندگی میکنم احتمالا تا ماه آخر هم بکنم ولی اگر میخوای یاد بگیری الان موقعش نیست بهتره بزاری بعد زایمان
عزیزم دیگه توی این هفته ها درست نیست رانندگی کردن. منم ماشینو دارم میزارم کنار دیگه. یعنی گفتم دیگه نیمه اردیبهشت شد نشینم دیگه
تکون ناگهانی برای جنین خوب نیست اصلأ
عزیزم شما ک تا حالا یاد نگرفتی ان شاالله بعد از تولد نی نی برو
اینجور خدای نکرده شاید اتفاقی بیوفته
رانندگی تا وقتی پشت فرمون نشینی سخته بعدش دیگه چیزی نیست
اره الان زمانش نیست
من با اینکه رانندگیم خوبه وماشین دنده اتوماتیک و هیچ مشکلی نیست همسرم از وقتی باردار شدم نمیذاره رانندگی کنم چون میگه خودتم خوب رانندگی کنی کلی ناشی تو خیابون هست و حتی کمی هم استرس بکشی بده برات
مخصوصا اولاش که خدایی استرس میشی پس بذار برای بعد
من دوسال بدون گواهینامه رانندگی کردم هرروزم بیرون بودم دیگ باردار شدم فعلا رانندگی نمیکنم اصلا هم ترس نداشتم🤣🤣🙃
منم دوسال گواهینامه دارم ولی الان تو این وضعیتم میترسم بشینم پشت ماشین
تو هم گذاشتی الانک بارداری امتحان کنی ؟؟؟
بنظرم نشین بذار برای بعدتر
من قبلا رانندگی میکردم اما از وقتیک باردار شدم دیگه نمیشینم
گلم من که نزدبک ۱۰ساله رانندگی میکنم و رانندگیمم بد نیست ولی خوب ترجیح میدم کمتر رانندگی کنم واسه کسی که تازه میخواد راه بیوفته خوب خطره یه ترمز ناگهانی یه حرکت یهویی و صندلی راننده به خاطر فرمان فاصله ش باشکم خیلی کمه و خدای نکرده اتفاقی میوفته برا خودتو بچه پس اگه تاحالا تمرین زیاد نداشتی ریسک نکن بزا بابایی رانندتون باشه
الان وقت یادگیری نیست خواهر
من ۱۲ سال رانندگی میکنم تو هر شرایطی هم میشینم سر پسرم تا ماه نهم نشستم
اما ۵_۶ ماه اول واقعا ترس داشت یه جای تنگ میخواستم برم چشام رو میبستم با توکل رد میشدم
استرس برای جنین اصلا خوب نیست، جدای از این بهتره پشت فرمون نشینی یه وقت خدای نکرده اتفاقی بیوفته نتونی ماشینو کنترل کنی، متاسفانه رانندگی های بقیه هم افتضاح
گواهینامه دارم چندوقت مرتب نشستم پشت فرمون یسری شوهرم خیلی هولم کرد بم استرس وارد کرد از اونموقع میترسم بشینم
تنها نکته اینه که اصلا نترسی...هیچی نمیشه ترمز زیر پاته...من خیلی خیلی رانندگی رو دوس دارم هروقت رانندگی میکنم حالم خوب میشه...کم کم شروع کن اولش بسم الله بگو و برو نترس فقط
اثر ک اره اثر میزاره ولی اگه ریلکس باشی نه فک نمیکنم منم خودم خیلی کم با کسی میشستم ولی بخوام تنها رانندگی کنم نه والا میترسمم تنها بشینم شهرستان ک میرفتیم قبلا میشستم یکم رانندگی میکردم از وقتی نینی دار شدم نشستم دیگ کلا🥲منم خیلی دوست دارم انشالله بعد اومدن نینی تمرین برمیدارم😍
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.