بچه ها چه نوع شیشه شیری برای بدو تولد مناسبه؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من پینو گرفتم

اونت چون نزدیک ترین به مدل سینه مادره انتی کولیک هم هس

من هم بدو تولد هم سایز بزرگشو دکتر براون گرفتم ، چون بی نظیره و آنتی کولیکه

عزیزم سلیقه ای اونا و دکتر براون خیلی خوبه

اونت ارتودنسی

اونت هم پستونک هم شیشه

اونت

سوال های مرتبط

مامان سید محمد امین مامان سید محمد امین ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام و نی نی مامان آرسام و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری