۳ پاسخ

سلام عزیزم روزتون بخیر
ممنون میشم در صورت امکان پیج منم ببینید
لباس نی نی هم دارم
ممنون از مهرتون 🌹🙏
.
@sibkids.ir

۱۵۰ میل خوبه .
سرشیشه مهمه که استاندارد باشه و شیر ازش آبشاری نریزه بیرون .

برای بدو تولد تا 3 ماه 60 میل
بعد 3 ماه باید 120 میل داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان سید محمد امین مامان سید محمد امین ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری