این مدل تو شب مشخص نیست اعدادش
و اینکه خودشم جنسش ی جوریه مو جم میکنه و کثیف میشه
هی اور شی فقط ادا اصول داره اصلا خوب نیست
دکتر براون عالیه
بنظرم شبشه شیر اسمش روش باید جوری باشه مشخص باش مقدار شیرش بچه علاقه نشون بده به خوردنش خودشم مدلش جوری هرچی پررز عالم میچسبه بهش
فقط دکتر براون … من از این واسه پسرم خریدم افتضاااحه !!! هر چی مو و کرک و اشغاله میچسبه بهش … حیف پوله ! نخر … من تجربه امو گفتم بهت
منسایز متوسطشو گرفتم
هی اور شی،میگن کرک و مو ب خودش میگیره
مامانا کسی بوده که از شیشه شیر نستر استفاده کنه ؟ خوبه؟
دکتر براون😍عالیه
سایز متوسط بگیر
و اینکه شاید بچه شیشه شیر نگیره
بهتره اول این همه هزینه نکنید
اگر شیشه شیر گرفت بعد برید بخرید براش😍
سایز متوسط بهترینه و براون بگیر و یدونه قنداق خوری
من قصد دارم دکتربراون بگیرم
ظمن عاشق اینام ولی خوب ب دل درد بچم نمیارزه براوون حرف نداره
من دکتربراون گرفتم سایزبزرگشو الان میخوام یدونه سایزکوچیک بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.