قطعأ اونـــــــتᥫ᭡ــ
بنظرتون پیرکس بهتره یا طلقی
من دکتر براونز گرفتم
دکتر براون
هرشیشه شیری که بچه بگیره
اصلا نه مارک مهمه نه گرون و ارزون بودنش
بچه ای میشناسم که شیشه شیر براون رو خریدن واسش یک و خرده ای، نگرفت پنبه ریز رو گرفت😂
من دکتر براون گرفتم ،شیشه شیر جدید نستر هم که مشابه سینه مادر اونم گرفتم
سوال منم هست ولی شنیدم اونت و دکتر براون خوبن
من دکتر براون خریدم شد کولیک و نفخه نسبت به بقیه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.