سلام خانوما بهترین مارک شیر خشک واسه نوزادا چیه

۸ پاسخ

تا جایی که میدونم و شنیدم اپتامیل
هم ضدنفخ هست،هم سبکه باعث کولیک نمیشه،هم بچه رو سیر میکنه
قدیما میگن نان خوبه ولی متوجه شدن نان هم خیلی شیرینه و قندش بالاس هم باعث یوبوست میشه

ممنون از همه

نان
یبوست نمباره
ابتامیل
گیگوز هم نفخ نداره

شیر‌خشک‌خارجی

ببلاک

ببلاک خیلی راضیم

ابتامیل

ببلاگ عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بانو مامان بانو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی