بهترین مارک شیر خشک چیه بگیرم ؟

۸ پاسخ

بستگی داره ب بچه ات چی بسازه
من ب دلوین بیومیل ال اف دادم عدم تحمل لاکتوز بود ۴ ماهگی ۹۶۰۰ بود وزنش

من به پسرم اپتامیل میدادم خوب بود

اپتامیل هم ضدنفخه،هم سبکه و باعث یبوست نمیشه،هم بچه رو سیرمیکنه
ما که تو فامیل امه اپتامیل میگیرن و راضی هستن

بهترین اپتامیل هست
من به پسرم شیرخشک هیپ میدادم عالی بود الان فک کنم دیگه نشه خرید خیلی گرون شده

من به دو تا دخترام نان میدادم واقعاً راضی بودم ، الان هم یه دونه گرفتم ببینم اگه اوکی بود نان میخرم ، بعضی ها هم از ببلاگ راضی بودن

فعلا شیر خشک نگیر اگ شیر خشک لازم باشه بزار دکتر برات بنویسه بعد بگیر

من چند سال قبل از متخصص اطفال پرسیدم گفت نان و ببلاگ

عزیزم بهترین دیگه نمیشه گفت
بستگی داره به خود بچه چی شیرخشکی بسازه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان بانو مامان بانو هفته سی‌ام بارداری