۵ پاسخ

باید دید چی به بچه میسازه.
من نان میدادم،راضی بودم

اپتامیل

اپتامیل فکر کنم اما نان هم خوبه

دکتر به من گفت
ابتامین نزدیک ترین شیر به شیر مادره
ببلاک نفخ کمتری داره
نان چرب تره بچه زودتر وزن میگیره

سوال منم هست.

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری