گیگوز خوب بود حالا من ی قوطی برا بیمارستان میگیرم اگه نساخت ببلاک میگیرم
هرچی میگیری نان نگیر.ابتامیل و گیگوز خیلی خوبن ولی تحقیق کن که هی عوض نکنی تعویض شیر خشک انزیم هارو بهم میزنه عوض نشه بهتره عزیزم
من تو بیست روز چهاربار دکتر عوض کرد شیر بچه رو
من ببلاک دادم عالی بود. هم شیر خودم پیدادم هم ببلاک تپل مپلی هم شد بچم
بستگی به بچت داره چی بهش بسازع ولی خب اکثرا اپتامیل میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.