برای بدو تولد چه شیر خوشکی بخرم مامانا؟

۵ پاسخ

گیگوز خوب بود حالا من ی قوطی برا بیمارستان میگیرم اگه نساخت ببلاک میگیرم

هرچی میگیری نان نگیر.ابتامیل و گیگوز خیلی خوبن ولی تحقیق کن که هی عوض نکنی تعویض شیر خشک انزیم هارو بهم میزنه عوض نشه بهتره عزیزم

من تو بیست روز چهاربار دکتر عوض کرد شیر بچه رو

من ببلاک دادم عالی بود. هم شیر خودم پیدادم هم ببلاک تپل مپلی هم شد بچم

بستگی به بچت داره چی بهش بسازع ولی خب اکثرا اپتامیل میگیرن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید محمد امین مامان سید محمد امین ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی