دوستان من دل درد پریودی میگیرم همش خیلی نگرانم😞😞

۷ پاسخ

دو تا دکتر ب من گفتن رحمت داره جا باز میکنه

همه ی ماها این دردا رو دارین عزیزم نگران نباش

والا منم می‌گرفتم با دکتر مشورت کن منم می ترسیدم بیشتر استراحت کن نزار اوضاع بد بشه من هماتوم داشتم

به دکترت بگو

شاید درد نفخه شبیه پریوده منم سر هر دو بارداریم داشتم

عزیزم همه همینطور هستن سه ماه اول
بعدش درست میشی
منم همینجوری بودم همش حس پریود داشتم ولی الان نه

استراحت كن وشياف بزار عزيزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وپنجم بارداری