۵ پاسخ

طبیعیه البته حواست باشه که لکه نداشته باشی
منم الان گهگاهی در حد پریودی میاد سراغم
حتما حواستم باشه که عفونت بو دار یا سوزش ادرار هم نداشته باشی

عزیزم از شیاف استفاده کن استراحت کن زود خوب میشی

منم دارم گاهی اما اگه خفیف باشه دکتر گفت طبیعی شدید بود و همراه با لکه بینی بود باید بری دکتر

طبیعیه چون رحمت داره جا باز میکنه

شیاف نداده دکترت میگن عادیه منم دارم گاهی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری