۵ پاسخ

اینا که همش رنگ و مضری جاته بجاش میوه یا یک مشت بادوم زمینی می‌خریدی بهتر بود

کجامیدن معرفی کن معتبره ماهم بخریم

اره خوبه یدونه شیر با کیک ۱۰۰ تومن پولش میشه

اسمارتیز اره ولی پاستیل دوس ندارم.خوبه قیمتش

آره تقریباً هر کدوم سیصده قیمت اصلیش

سوال های مرتبط