منم میخوام برا دخترم بگیرم ازشون بعدا هم که پاش برسه خودش باهاش بازی میکنه
دلیجان
خیلی خوبه عزیزم من برای پسرم گرفتم 😃
من واسه پسرم هارلی بی بی لند گرفتم راضیم باهاش میریم میگردیم
اتفاقا منم تولددوسالگیش خریدم همینو دیروز اولین بار استفاده کرد بنظرم خوبه
همین تیتان ها خیلی خوبه من برای پسرم گرفتم چند سال استفاده شد الانم هنوز سالم سالم هست برای دخترم گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.