چرا وزن‌دهی سرلاک مثل شیرخشک نیست؟

۴ پاسخ

نمیدونم؟!!!! 😂

نه چرا لیام با سرلاک خوب وزن گرف

اخا تاپیک قبلتو خوندم
منطقیع بازم، چون شیرخشک وزن مثل شیر مادره غذای کامل پراز ویتامین و کرب و چربی و...
سرلاک فرنیه فقط ، و دکتر برا رفلاکس بچت نوشته

چی؟ سرلاک خب یک وعده بیشتر نمیدن اخه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل و راحیل مامان میکائیل و راحیل ۱۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهیار🩵ماهلین🩷 مامان مهیار🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی