۱۵ پاسخ

۳۵۰۰ مفت گرفتی من رفتم یه ادکلن بگیرم بو گوه سگ میداد فروشنده بهم معرفی کرد ۲۰ میلیون بهش گفتم برازنده شماست خودت بزن خخخخخخ

بیلی آیلیش ؟
من خودم ندارم ولی خواهرم داره میگه بیشتر واسه زمستون خوبه

از محشرم برو بالاتر🫠
خیلی خفنه

بیلی ایلیش بوش خداسسسس😍

این بوی کاکاعو و نوتلا میده میگن

برای الان مناسب نیست چون بوی گرمی داره تقریبا و برای پاییز و زمستونه
الان ی ادکلن با رایحه خنک و ملایم معرفی کن

بگم بیلی ایلیش خالی دیگه؟اصل و فیک چجوریه

اینسری رفتم عطر فروشی میگم بیاره بو کنم خوشم اومد بخرم

خواهر من صد سال 3 و 500 پول ادکلن نمیدم 3و 500 رو یه مقدار میذارم روش عینکمو عوض میکنم

منم دارم خیلی خوبه😍😍

اسم و قیمتشم بگو عزیزم

یا اسپری

عطرشم هست؟

چند؟

بیلی ایلیش عشقهههههه
من بیشترین فروشم از بیلی ایلیش بوده😍واقعا محشره

سوال های مرتبط

مامان 🫀ᴊᴏᴊᴏ ᴍᴀᴍᴅ🫀 مامان 🫀ᴊᴏᴊᴏ ᴍᴀᴍᴅ🫀 ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی