۳۵۰۰ مفت گرفتی من رفتم یه ادکلن بگیرم بو گوه سگ میداد فروشنده بهم معرفی کرد ۲۰ میلیون بهش گفتم برازنده شماست خودت بزن خخخخخخ
بیلی آیلیش ؟
من خودم ندارم ولی خواهرم داره میگه بیشتر واسه زمستون خوبه
از محشرم برو بالاتر🫠
خیلی خفنه
بیلی ایلیش بوش خداسسسس😍
این بوی کاکاعو و نوتلا میده میگن
برای الان مناسب نیست چون بوی گرمی داره تقریبا و برای پاییز و زمستونه
الان ی ادکلن با رایحه خنک و ملایم معرفی کن
بگم بیلی ایلیش خالی دیگه؟اصل و فیک چجوریه
اینسری رفتم عطر فروشی میگم بیاره بو کنم خوشم اومد بخرم
خواهر من صد سال 3 و 500 پول ادکلن نمیدم 3و 500 رو یه مقدار میذارم روش عینکمو عوض میکنم
منم دارم خیلی خوبه😍😍
اسم و قیمتشم بگو عزیزم
یا اسپری
عطرشم هست؟
چند؟
بیلی ایلیش عشقهههههه
من بیشترین فروشم از بیلی ایلیش بوده😍واقعا محشره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.