بچه ها توافق هم نشد
فرزند پروری تب پوشک

۵ پاسخ

ایران گفت دیکه اصلا مذاکره نمیکنه،،کاش اینقد که بفکر حزب اللهه، بفکر ماهم میبودن

بحث الان به خاطر تنگه است..طرف میگه عوارض نمیدم..تا قبول نکنه ایران باز نمیکنه اگه دوباره ج ن گ هم شروع کنن به هیچ وجه باز نمیکنه..کشورهای دیگه با کمبود همه چیز مواجه شدن

اونایی که رفته بودن نماینده مردم نبودن. وگرنه اگه اونا حرف مردم و خواستشون رو میدونستن الان تو این وضعیت نبودیم. اونا فققققط رفتن برای خودشون و حفظ منافع و جایگاه خودشون

نه همش الکی بود معلوم بود

نه بازم جنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی