۴ پاسخ

از این جدیدا بخر

اینا از قدیم بوده بیشتر ادم کشه تا خوشبو کننده🤣✋🏻

😂😂😂😂اره منم داشتم خیلی بد بو بود
همون بوی دسشویی خوشبوتره تا این

اره منم داشتم 😂😂😂بعد خودش كم كم محو ميشه و همه گرد و خاكارو جذب ميكنه

سوال های مرتبط