از اول خونه بودیم صدا میشمردیم جنگنده دید میزدیم 😆
خونه بودیم فقط دوروز سیزده بدرو رفتیم جایی
ماهم سه روزه برگشتیم
ما ک کلا چ قبلی چ این یکی خونه بودیم و قدم از قدم برنداشتیم
بله سه روزی هست که برگشتم
ازاول جنگ خونه بودیم جایی نرفتیم
از اول وسط صدا بودیم خونمون
من همیشه خونه بودم جایی نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.