خانما واکسین گزاز چجوریه واز چند هفته باید انجام داد؟

۵ پاسخ

از ۲۸ هفته
به بازو میزنن
یکی دو روز ممکنه دستت سنگین باشه.😮‍💨
منم هفته دیگه باید بزنم.🥴

مگه باید حتما بزنیم ؟

به من گفتن از 28هفته تا 32

من ۲۷هفته چند روز زدم

به من گفتن ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری