عزیزم من این حس سر بچه اولم تجربه کردم هی میگم کاش اون موقع پیش مشاور یا روانپزشک میرفتم خودم بیخودی عذاب نمیدادم
عادیه🥲من عاشق بچه داری بودم ولی از وقتی باردار شدم افسردگی با منه تا الان فقط سعی میکنم بروز ندم
میفهمم...تو این وضعیت کلا زندگی سخته چه برسه بچه کوچیک..چاره نداریم..باید با چیزای کوچیک هم شده حال خودمونو خوب کنیم..منم افسردگی پس از زایمان داشتم و دوران سختی رو گذروندم...یادمون باشه بحث مادر کامل و مادر کافی هم در نظر بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.