۵ پاسخ

کاش میشد فقط بچه ها رو عصر یکی دو ساعت میوردن خونتون باهم بازی و شادی میکردن با کلی تنقلات تمام

یه تولد بعد از ظهری بگیر.سالاد الویه و سالاد ماکارانی درست کن.فقط بچه ها رو دعوت کن.با درجه یک ها مثل پدر مادرت و پدر و مادرشوهر

بنظرم فست فود باشع مثلا پیتزا سیب زمینی و فینگر فود تمیز خوراکی پاپ کرن و میوه و اینا

بنظر من پسرتو ببر اتلیه عکس بگیر
بعدش خانه بازی و کادو یه اسباب بازی باحال بخر براش
تو این جنگ و گرونی بهترین کاره بنظرم

قرمه سبزی
قیمه
ماکارونی + سالاد ماکارونی یا الویه

سوال های مرتبط