۷ پاسخ

الان که نه انشالله بعدش میگیریم برا جشن

منم نگرفتم هیچی فقد برای پسرم گرفتم

من نیمه بهمن خرید کردم، وگرنه الان دل و دماغ خرید ندارم
یه وست بلند لی گرفتم با یه شومیز طوسی گلدپزی برای زیرش با جوراب شلواری و کفش و روسری

من یه عبای مشکی جواهردوزی گرفتم با یه شال

اینو پارچه دادم خیاط بدوزه
البته قبل جنگ و اینا

تصویر

فقط واسه بچه خریدم

من اینا رو خریدم،با یه شلوار کرپ شیری

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی
مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی