من عروس عموم بوده و راضی بود ازشون
اره من تاالان زیرنظر ایشون بودم، اخلاقشون خوبه، مامای مهربونی داره، بادقته، تمام سوالاتو جواب میده، موقع ویزیت همون اول درصد بیمه رو کم میکنه، تمام دارو هارو ثبت میکنه، اینترنتی نوبت بگیری بعد بری مطب نهایت یه ربع الافی داری، اما بدیشون خیلی حامی زایمان طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.