خانومای مشهدی کسی زیرنظر دکترزهره کیخابوده چطوره دکترش؟؟؟

۲ پاسخ

من عروس عموم بوده و راضی بود ازشون

اره من تاالان زیرنظر ایشون بودم، اخلاقشون خوبه، مامای مهربونی داره، بادقته، تمام سوالاتو جواب میده، موقع ویزیت همون اول درصد بیمه رو کم میکنه، تمام دارو هارو ثبت میکنه، اینترنتی نوبت بگیری بعد بری مطب نهایت یه ربع الافی داری، اما بدیشون خیلی حامی زایمان طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری