#کولیک#فرزندپروری#دلدرد

تصویر
۸ پاسخ

کسی بخواد این بحثو برای من باز کنه مهمه بیشتر که چی از دهن کی در میاد
قطعا پسری که باکره اس لیاقتش دختر باکره است
پسری که لای همه بوده لیاقتش یکی لنگه خودشه

اینجاایرانه خفتادهشتاددرصد اقایون اهمیت میدن تقریبا

بستگی به آقا پسری که میخواد ازدواج کنه داره عزیزم

من خیلی علاقه به این بحث ندارم
چون همه چیز با توجه به نجابت هر دو طرف سنجیده میشه

به نظرم قبلا بیشتر اهمیت داشت تا الان...جدیدا هم خیلیا اصلا اعتقادی بهش ندارن

ما تو خانوادمون اصلا از زمان مادر بزرگم تا خودم ک ازدواج کردیم رسم نداریم دخترو ببریم دکتر واسه بکارت این حرکتو عیب میدونیم واسه دخترامون هیچ وقتم با شوهرم درموردش حرف نزدم ک واست مهم هست یا ن . ولی خب اینجا ایرانه و تقریبا واسه همه مردم بکارت مهمه

به نظر من اهمیت نداره و برا شوهرمم اهمیت نداشت بستگی به نظر طرف مقابل داره
برا چی پرسیدی گلم ؟

من ۱۴ سال پیش ازدواج کردم
اون موقع خیلی اهمیت داش
مخصوصا تو اقوام همسر من
خب این ناخودآگاه برا همسرمم مهم‌میشد

سوال های مرتبط

مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی
مامان قند و عسل🩷🩷 مامان قند و عسل🩷🩷 ۳ سالگی