۸ پاسخ

پاور بانک بخر واسه آینده یهو لازم شد 😵‍💫

سلام 👋
خوبیم شکرخدا
وای نگو از قیمت ها ک سر به فلک کشیده
منم یه هفته پیش رفتم فروشگاه خرید کردم برای 🏠

برای تولد پاوربانک خوبه

آره منم دیشب فیروز کوچیک 500تومن 🥹🥹🥹🥲🥹🥲

من مایع‌ پرسیل‌ میگرفتم‌ ۳۲۰تومن‌ شده ۸۲۰

وای خوب شد یادم انداختی تولد شوهرم این هفتس چرا یادم نبووووود

بنظرم پاور با یه لباس یا تی شرت ،پاور خیلی عمومیه ،من از کادو عمومی خوشم نمیاد

عزیزم من همیشه پرسیل میخریدم مامانم تست استفاده میکنه اونم خوبع ولی سافتلن خریدم فایده نداره

عزیزم کل ابن خردیدات چه مبلغ شد؟۲۰شد؟

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۴ سالگی
مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی