مامانا من انومالی نتونستم برم مشکلی نداره

۱۰ پاسخ

حتما برو عزیزم تو آنومالی کلی اعضای بدن بچه برسی میشه که یه وقت خدای نکرده مشکل نداشته باشه ،لب،دست،پا ،بینی سر،مغز،کلیه،قلب،کل اعضای بدن به نظرم حتما برم

وقت داری حتما برو

بهتر بری

کسی هزینه اش رو میدونه توی مشهد

من چند روز پیش۲۶ هفته رفتم
وقت داری بری

حتمااابرو

بهتره بری

تا ۲۲ میتونی بری

الآن میتونی بری وقت داری هنوز،بری بهتره همه چیز برسی میشه

هنوز وقت داری

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری