خنده نداره گریه داره که ما اینچیزا رو همش داریم تجربه میکنیم و با اعصابمون بازی میشه چون مدیر و مسئول درستی نداریم که رسیدگی کنه
و همه ما خوب میدونیم که هیچ وقت اونا قرار نیس این چیزا رو تجربه کنن چون آتش بسی درکار نیس من طرفدار کشورم هستم نابودی امریکا و اسرائیلو میخوام ولی حقیقتم نمیشه ندید!!!
دقیقا 😂😂😂😂
فکر کن با نت ملی برنامه داخلی باز نمیشه همراه بانک بزور باز میشه
قراره بدنش ایرانخودرو ، امروز عوارضی عبور تنگه رو بگیره ، دو سال بعد اجازه ی عبور بده
🤣🤣.
دقيقا 😂😂
اره والا😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.