۷ پاسخ

خنده نداره گریه داره که ما اینچیزا رو همش داریم تجربه میکنیم و با اعصابمون بازی میشه چون مدیر و مسئول درستی نداریم که رسیدگی کنه
و همه ما خوب میدونیم که هیچ وقت اونا قرار نیس این چیزا رو تجربه کنن چون آتش بسی درکار نیس من طرفدار کشورم هستم نابودی امریکا و اسرائیلو میخوام ولی حقیقتم نمیشه ندید!!!

دقیقا 😂😂😂😂

فکر کن با نت ملی برنامه داخلی باز نمیشه همراه بانک بزور باز میشه

قراره بدنش ایرانخودرو ، امروز عوارضی عبور تنگه رو بگیره ، دو سال بعد اجازه ی عبور بده

🤣🤣.

دقيقا 😂😂

اره والا😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی
مامان بچهام دنیامن مامان بچهام دنیامن ۳ سالگی