۱۱ پاسخ

من بیمه ندارم ازیه داروخانه
گرفتم برای یکماه پنج وسیصد 🤦🏻‍♀️

شیاف من میخرم ۲۰ تا دونه اش ۵۰۰ میشه واقعا چخبره
قرصهای تقویتی اون روز خریدم ۱ تومن شد

وای باز گرون شد

منم از ۱۸ هفته هرماه دارم میخرم پوست شدم دیگه هرماه کلی پول خرج اینامیشه وسط برج نه اولاش دستمون خالی میشه😔😔

من شیاف میخریدم ۳۰ تا ۷۰ تومن الان شده ۳۰۰ تومن 🥺

جنگه

منم امروز باید بخرم 🥲 خاک تو سرشون همش بهمون استرس میدن

با بیمه یا ازاد
من با بیمه کامل نمیداد ۳۰ تارو از دکترم نامه گرفتم بردم بیمه سلامت واسم تاییدیه زد ۳۰ تا شد یک و ششصد

اول دونه ای ۱۲۰ بود
الان شده ۱۵۰ ازادش
اینم امپول های من ک نگهشون داشتم حدودا ۱۶۰ تاست

تصویر

خب ج نگ که شد خیلی شرکتا رو زدن از این به بعد گرونترم میشن

دیروز یه سنو دادم نهایت 5 دقیقه شد 3 تومن 🤦🏼‍♀️
هنوز با توافقی که حاصل نشد و جنگی که باز شروع میشه بدترم میشه خدا رحم کنه

سوال های مرتبط