۶ پاسخ

من که خیلی احساس خوشبختی میکردم ولی تو یه لحظه همه چی خراب شد رو سرم الان فقط دخترم تنها دلخوشیمه که برام مونده

زندگی هیچ وقت بر وفق مراد ادم نمی شه

هر کسی یه طور سختی داره یکم هم هورمون ها بهم ریخته میشن اما سعی کن بخاطر کوچولوت هم شده قوی باشی خودت حال خودتو خوب کنی
مطمئنا کوچولو از ناراحتی تو ناراحت میشه پس نزار ناراحت بشه 🤗

عزیزمم گریه نکن بچه ات دنیا بیاد یه عالمه شادیمیاره تحمل کن

خیلی سخته میدونم درکت میکنم من خودم شرایطم خیلی سخته این بچمه که منو تو این خونه نگهداشته وگرنه تصمیم داشتم برم جای کع کسی منو نشناسه خیلی سخته بفهمی نه تو خونه پدری جای داری نه خونه شوهر
دیگه بخاطر بچم تحمل میکنم اون گناهی نداره

منم حال این روزام عین توعه بدتر از بدتر،همش گریه فکرو خیال ،دوران بارداری که میتونست قشنگ باشه واسم،شوهرم به بدترین روزا تبدیل کرد.

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ویکم بارداری