۵ پاسخ

کوکو با سیب زمینی خام آره من هویج رنده میکنم توش

سلام عزیزم ما ساعت هفت بیدار شدیم به دخترم صبحانه دادم کارامم انجام دادم
الان باز درخواست پنکیک کرد براش درست کردم،حالا هم میخوام برم دوش بگیرم
بنظرم هویج توی کوکوسیبزمینی خوب نمیشه
بازم سلیقه ایه

تصویر

كدو و هويج و سيب زميني و سير و تخم مرغ و ارد سوخاري رو قاطي كن تبديل به يه كوكوي خيلي خوشمزه تر از كوكوي سيب زميني ميشه

ذائقه ای هست ب نظرم تو کوکو سیب زمینی جالب نمیشه

من همیشه هويج رنده میکنم تو کوکو هام خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۵ سالگی
دلم خیلی گرفته بخاطر لکنت پسرم دوازده روزه شوهرم رفته ماموریت حالا رفت نزدیک بیست روزه دیکه بیاد از ساعت ۱۲ تا الانا پاب پای پسرم بودم بعنی هر روز هر روز با همیم دیگه باباش نیس ک ی ساعت با اون باشه دغم میده ولی از درد اینکه لکنتش بدتر نشه هیچی نمیگم باز با اون وضع لج بازی میکنه اصلا گیر نمیدم خونه زندکی رو ب چه وضعی درآورده هیچی نمیگم باز با اون حال شبا ساعت ۱۲ ک میشه دنبال گریه اس دنیال بهانه است ک بشینه گریه کنه ب زبون میگیرم هر کاری میکنم نمیشه از ساعت ۵ بد از ظهر تا ۱۱ ام می‌گردونمش مغازه هارو پارکارو روانی شدم دیگه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کاش منو این بچه صب رو نبینیم خیلی روزا برام سخت میگذره غصه لکنتش ک دیگه داغونم کرده ب زور جوری رفتار میکنم ک‌بچم ی وقت ناراحت نشه از ناراحتی من وگرنه از درون داغونم قلبم درد میکنه از غصه😭الان خوابیده همینجور نشستم‌دارم گریه میکنم
ی مادر شوهر خرفت دارم دیروز تو پارک دیده ما رو ن حالی ن احوالی ن ی دست بچمو بگیره سمت خودش ک چی میکنی عین احمق ها بد ی ساعت گذاشته رفته خونش
ولی بگی بیا ی خروار غذا گذاشتم بیا بخور با سر میاد عین گاوم میخوره
ی زنگ نزده تا ب حال ب ما تو این دو سال ک شوهرم ماموریته چی میکنید