۸ پاسخ

صبحونه سرلاک حریره بادوم
عصرونه هم سرلاک غلات و میوه
ناهار و شامم خودم غذا میپزم براش

من خودم با آرد برنج فرنی میسازم یه وعده میدم بهش

روزی دوبار پسرمن شیرنمیخوره مجبورم بربزم تو سرلاک بهش بدم

روزی بکبار بعد از ظهرا

نمیدم اصلابهش خوب نیست فقط۳وعده غذامیدم

گاهی دوبار گاهی سه بار دختر من شیر خیلی کم میخوره من بیشتر وقتا شیرخشک و سرلاک قاطی میکنم با قاشق بهش میدم

هرروز نمیدم

۱ اونم عصرا

سوال های مرتبط