۷ پاسخ

عب نداره عوضش خوشگلی 😂☺️

منم دخترم خواب روزش اوکی نیست پاره میشم

عزیزدلم کاش بهت نزدیک بودم دخترک رو نگه میداشتم یکم بخوابی

هنوز خواب شبش اوکی نشده؟

منم‌خستم

همه همینیم. من تازه ۱کم اوکی شدم ، روزا خودش با خودش بازی میکنه, بجاش شبا رفلاکس پنهان داره پدرمو درمیاره

من از۵صبح بیدارم پنجججججججج
یعنی کم مونده بود خودمو بکشم فقط
رگ دیونگیم بدجور زده بود بالا
حالا خوب شد شوهرم یکم بچه رو نگه داشت

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی