۵ پاسخ

عزیزم‌ هممون همینیم تنها نیستی، بچه ی من به همه ی چالش های نوزادی سلام گفته، آلرژی و زردی و کولیک و رفلاکس و ...

ما از زردی پریدیم تو کولیک از کولیک در نیومده افتادیم تو دندون در اوردن دهنی از منو شوهرم صاف شد ک دیگ هیچچچچچچی😂

من خوشحال بودم ازاینکه پسرم کولیک نداره الان ۲ هفته اس رفلاکس پنهان گرفته انقد اذیته بچه دارو رفلاکسشم بد مزه اس نمیخورش شیر خشک معمولی میخوره نفسش بالا نمیاد بچم اذیته🥺 نمیدونم اینا چیه مد شده جدیدا

اینفاکول میدی بهش؟؟

از ۳ ماه بهتر میشن البته کولیک رفلاکس فعلا هست متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی