عزیزم هممون همینیم تنها نیستی، بچه ی من به همه ی چالش های نوزادی سلام گفته، آلرژی و زردی و کولیک و رفلاکس و ...
ما از زردی پریدیم تو کولیک از کولیک در نیومده افتادیم تو دندون در اوردن دهنی از منو شوهرم صاف شد ک دیگ هیچچچچچچی😂
من خوشحال بودم ازاینکه پسرم کولیک نداره الان ۲ هفته اس رفلاکس پنهان گرفته انقد اذیته بچه دارو رفلاکسشم بد مزه اس نمیخورش شیر خشک معمولی میخوره نفسش بالا نمیاد بچم اذیته🥺 نمیدونم اینا چیه مد شده جدیدا
اینفاکول میدی بهش؟؟
از ۳ ماه بهتر میشن البته کولیک رفلاکس فعلا هست متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.