کولیک خستم کرد کی تموم میشه😥😥

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم ی سوال هزینه خود بیمارستان شهدا برا زایمانت چند شد فقط بیمارستان ؟ منم میخام برم شهدا برا این میپرسم

دختر من تا ۳ماهگی خیلی اذیت کرد الان بهتر شده خداروشکر اوجش دیگه از ۲ماه و نیم کم کم بهتر میشه الآنم گاهی اوقات میگیره من هر روز قطره کولیف یا کولیکز میدم تا کامل خوب بشه

پسر منم خیلییی اذیت کرد تا دوماهو نیم بعد از اون بهترشده الان خیلی کم گاهی وقتا داره حوصله کن اینم میگذره

دختر من دو تا سه ماهگی اوجش بود
دوران جنگم بود
وای که چقدر اذیت شدیم همگی

بعداز دوماه کمتر میشه سه ماه نیم کلا رفته فقط گاهی چیزای نفخ داربخورم اونم اذیت میشه

دوماه ونیم ب بعد بهتر میشه

عزیزم تقریبا تا ۴ ماهگی هست ولی یه سری بچه ها زودتر اکی میشن

با بچه کولیکی یک روز یک ماهه

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان همتا✨🩷 مامان همتا✨🩷 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی