تازه سه ماه تموم میشه یکم میتونی بزاریشون زمین و جیغ نزنن
گریه های شبانه از دو ماه نیم کمتر میشه
اما چک کن رفلاکس پنهان نداشته باشه
دخترمن ۳ ماه طول کشید
با نینی اهورا کنترل شد
من قطره کولیکید میدم
آب رو آتیشه ینی عااالیع
همهچیز هم میخورم
اگر شیر خودت میدی حتما یه چی خوردی بد بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.