۴ پاسخ

الآن دوساعته بکوب جیغ میکشید تازه خوابید

قطره اینفاکول عالیه برا دخترم فقط این جواب میداد

آره الان اوج ش هستید از ۳ ماه ب بعد کم کم کمتر میشه یهو خوب میشن

منم بچم شکمش درد مسکنه یدفعه ای کلی جیغ گریه میکنه تاماساژش بدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی