واقعا درکت میکنم
بغیر از تحمل و صبر هیچ راهی نیس
منم کشیدم
وقتی شروع میکنه صدایه سشوار بزار
به شیکم بندازش رویه دستت البته قبلش یه حوله گرم کن بزار رو دستت بعد بچه رو بزار اروم ماساژ بده
قطره کولیک ایز به من خیلی کمک کرد فقط باید یه چند روز مصرفش کنی تا بدن بچت عادت کنه و جواب بده
باد گلوشم حتما بگیر
این ورزش پاهاشو تو شیکمش جم کن هم انجام بده تا باد های شیکمش خالی بشه
پستونک هم خیلی خوبه اگه میگیرن بده چون دلش درد میکنه ولع مکیدن دارن ارومشون میکنه
من دکتر زیاد بردم چیزای که جواب داد و اخرین دکتر گفت و واقعا خوب بود همینا بود
دارو هاشم همین کولیک ایز و بی بی کر بود چون هم کم مدفوع میکرد و زور میزد
شیر خشک گیگوز هم بهم داد
اینم تجربه من شاید بدردت خود
فقط وقتی اون گریه میکنه باید ارامشتو حفظ کنی که اون بدتر نشه و صبر صبر صبر بچه من تقریبا تا دو ماه و نیمی اینجوری بود 🙂
شیر خودت میدی
بستگی داره معمولا دوماهگی اوج کولیکه
نافشم با روغن زیتون ماساژ بده
برای پسر من گهواره خیلی خوب بود میذاشتم توش آروم میگرفت
متاسفانه خودشو یه بار از گهواره انداخت پایین دیگه جمعش کردم😐
براش قطره پدیا بست بخر ۱ سی سی بده ۶ ساعتی
خیلی سخته بچه ها گناه دارن
قطره کولیک نمیدی؟؟
قطره ایزی کول براش بگیر معجزه اس
بچه دخترعموی من کولیک داشت فقط روی تاب آروم میشد
هم اینکه شب داره باعث میشه دلدردش یکم بهتر شه هم تکون خوردنش خیلی به خوابیدنش کمک میکنه
اگه تاب داره بذارش روی تاب یا کریر
۴ ماهگی تموم شد😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.