۴ پاسخ

من روز دوم مرتب ندادم ولی گاها تب میکرد میدادم نده ولی حواست به دمای بدنش باشه

بله باید بدی اگر تب نداره میکنی هر ۶ ساعت

زنگ بزن از بهداشت بپرس

تب نداره نده

سوال های مرتبط