۶ پاسخ

حلقه خوب و راحت بود

من پسرم با روش حلقه ختنه کردم خیلی هم راضی بودم

بی شک حلقه چون خیلی راحته برای بچه دیگ تحقیق نکن حتما حلقه انجام بده

حلقه ای خیلی راحته و بهتره

قطعا حلقه. سنتی بچه خیلی اذیت میشه . دیگه جایی زیر ۶ ماه سنتی انحام نمیده که

بی شک سنتی👌

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی