۸ پاسخ

کارو من چند بار بردم
سین و لیان هم رفتم ولی کارو بهتره

من همه ی آتلیه هارو رفتم
فقط کارو راضی بودم
دور میدون سرخواجس کنار فروشگاه ایرانیان

اتلیه شاتلند

اتلیه نگار خیلی فرز

من میم استودیو رفتم قبل عید هنو تحویل ندادن

کارو میگن خوبه

من سین استودیو رفتم راضی بودم

خیلی بلکه ۷ ۸ ماه طول بده

سوال های مرتبط

مامان مبین🤍🩵🤍 مامان مبین🤍🩵🤍 ۲ سالگی