۸ پاسخ

من هم بدو تولد و هم سایز بزرگشو دکتر براون گرفتم چون بی نظیره و آنتی کولیکه ، شیشه شیرای دکتر براون معروفه به بهترین شیشه شیرر

بهترین شیشه شیر دکتر براون هست …

اونت عاااالیه
ولی اگه میخوای کمتر هزینه کنی یومامی ایرانیه تقریبا مثل اونته

من اول بیبی لند گرفتم اصلا خوب نبود اونت که خریدم بهترین بود😍 از نوزادی تا الان اونت میخوره پسرم

دکتر برون

اونت ضد کولیکه

اونم اصلش

فقط اونت

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری