برای من این بود خیلی خوب بود خودتونم میتونید بدوزید
من ال خریدم خیلی خوب بود بعدش به کلی خانم باردارم دادم همه دعام کردن ولی دوستم یو شکل خرید میگفت رو تخت ک کل فضا رو میگیره و اینکه ماه بالا حس خفگی داشته استفاده نکرده
خانوما کمک کنید بدجوری فکرم درگیر شده ، پییروز موعدم بود از همون روز لک قهوه ای داشتم تا دیشب ینی دو روز، پت هم میذاشتم روزی یدونه، یکم کثیف شد بعد دیروز عذر میخام همراه ادرارم یکم خون اومد دیگه قطع شد از الآنم اون لک قهوه ای رو هم ندارم، آخرین رابطمم ۱۳ و ۱۴ فروردین که روز های باروری بوده داشتم. کسی میدونه لک قهوه ای چیع و چرا پری نمیشم ؟
منم اولش موافق بودم تا اینکه هزینشو دیدم بیخیال شدم الان یه پتو مسافرتی و لوله میکنم زیر سرم و بین زانو میزارم درد لگنم کم میشه
اشتباه خریدش خریدم ی بارم استفاده نکردم
احساس خفگی بهم دست داد😐
چه خوبه
مدل u برند دی روحه
اینکه جا تنگه که. برا چی ازینا آخه؟ نباشه جا بیشتره برا آدم که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.