خانما فوری فوری
پوشک چه مارکی خوبه؟
مای بیبی تاییده؟
توروخدا بگید

۷ پاسخ

من فقت میگم مای بی آبی چون چسب های مولفیکس شل هس

من هانیز استفاده میکردم و راضی بودم ولی بعضی از بچها به بعضی از مارکا حساسیت دارن نمیتونی از الان بخری جمع کنی برای اینده شاید ب بچت نسازه

مولفیکس

بله پسرم ۲/۵ سال استفاده کردم عالی بود

مای بیبی

هانیز عالیه

من سر پسرم مای بیبی و مولفیکس استفاده میکردم

سوال های مرتبط

مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان پسته‌ها🩷 مامان پسته‌ها🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری