اسید فولیک از چه ماهی باید شروع کرد
چه مارکی خوبه

۵ پاسخ

من قرص روفولیک میخوردم دکترم از همون اول بارداری تا هفته ۱۲ گفت بخورم یعنی سه ماهه اول فقط باید خورد خوب بود خیلی

از همین الان شروع کن
مادکشو یادم نیس من ۴ روز پیش تموم کردم دکترم گف فعلا قطع کنم تا ببینیم چی میگ

از سه ماه الی شش ماه قبل بارداری باید شروع کرد

والا از 3 ماه قبل بارداری یعنی وقت اقدامت
اگه نخوردی ب محض بارداری دکتر مینویسه

از ۳ ماه قبل بارداری

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐥وسام 🐥 مامان 🐥وسام 🐥 هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری