میگم خانما شما فولیک اسید چه مارکی می‌خورید میشه عکسش برام بفرستید

۴ پاسخ

اکتی فول

سلام بچها برای استفاده ازگهواره برای هفته به هفته بارداری باید پول برداخت کنیم؟؟

یدوفولیک میخورم من

برا من کوالی فول بود دیگ از امروز عوض شد داروهام

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری